Thursday 3 April 2014

Kontraktor Bumiputera Islam, MFH Works & Resources



Assalamualaikum w.b.t..


Syukur alhamdulillah usaha untuk mewujudkan blog akhirnya tercapai. Sebagai tanda perkenalan, izinkan syarikat kami memperkenalkan diri terlebih dahulu.


MFH Works & Resources adalah kontraktor Bumiputera Islam yang berdaftar dengan nombor pendaftaran, 002311522-P. Syarikat kami beroperasi di Seksyen 7, Bandar Baru Bangi. Kepakaran kami ialah membekal dan memasang pelbagai jenis karpet kepada anda semua dengan harga yang berpatutan a.k.a SANGAT MURAH di seluruh Malaysia. Pengalaman dan kepakaran staf kami yang melebihi 10 tahun dalam bidang pemasangan karpet semestinya membuahkan hasil yang mengkagumkan dan membuat anda tersenyum puas !


Pelbagai jenis karpet yang kami bekalkan termasuk karpet untuk pejabat yang meliputi spa, butik, dewan, hotel, rumah, tangga dan lain-lain lagi, karpet surau dan masjid, karpet exhibition atau karpet event serta pilihan karpet tiles yang pastinya menawan sesiapa yang melihat.







Untuk mendapatkan sebut harga, tuan-tuan dan puan-puan boleh mengisi borang sebut harga yang disediakan di page blog ini jika anda mempunyai keluasan kawasan yang ingin dipasang karpet, atau boleh terus hubungi kami di talian 017-398 3357. Kami akan berusaha untuk memberi maklum balas pada tuan-tuan dan puan-puan secepatnya. 


Harga yang kami berikan tidak dianggap harga sebenar, hanyalah anggaran sehingga pihak kami sendiri yang mengukur keluasan sebenar beserta jenis karpet yang dipilih. Setiap karpet mempunyai harga yang berbeza-beza berdasarkan jenis, pattern dan juga keluasan.


We are looking forward to serve you !


MFH Works & Resources


No comments:

Post a Comment